MENU
Главная » Статьи

Всего материалов в каталоге: 78
Показано материалов: 20-38
Страницы: « 1 2 3 4 5 »

Приклади використання логічних елементів в СКЕП

 

 

Мои статьи | Просмотров: 170 | Добавил: tmblog8 | Дата: 17.11.2020 | Комментарии (0)

Замкнені схеми керування електропривода з ДЗС

Мои статьи | Просмотров: 186 | Добавил: tmblog8 | Дата: 14.11.2020 | Комментарии (0)

Замкнені схеми керування  електропривода з ДПС

Мои статьи | Просмотров: 171 | Добавил: tmblog8 | Дата: 14.11.2020 | Комментарии (0)

Типові схеми лабораторних стендів для дослідження характеристик ДПСПЗ наведено нижче:

Мои статьи | Просмотров: 244 | Добавил: tmblog8 | Дата: 12.11.2020 | Комментарии (0)

Безконтактний трьохполюсний тиристорний пускач

 

Мои статьи | Просмотров: 207 | Добавил: tmblog8 | Дата: 09.11.2020 | Комментарии (0)

Двигун постійного струму, на відміну від двигунів змінного струму, живиться від джерела постійного струму. Магнітне поле статора створюється нерухомими постійними магнітами, а на роторі (інакше – якорі) розташована обмотка. Якір жорстко з’єднаний з валом і може обертатися довкола свої осі. Таким чином, конструктивно двигун постійного струму є оберненою синхронною машиною.

Мои статьи | Просмотров: 170 | Добавил: tmblog8 | Дата: 07.11.2020 | Комментарии (0)

Навожу типові приклади слайдів для оформлення РРТ презентації

Мои статьи | Просмотров: 151 | Добавил: tmblog8 | Дата: 07.11.2020 | Комментарии (0)

Кліматичне виконання, ступінь захисту, категорія розміщення електродвигунів

Мои статьи | Просмотров: 237 | Добавил: tmblog8 | Дата: 07.11.2020 | Комментарии (0)

Розглянемо електродвигуни з покращеними характеристиками. Ні для кого не секрет, що українська економіка є однією з найенергоємніших економік світу. Проблема енергозбереження для України особливо актуальна.

 

Мои статьи | Просмотров: 176 | Добавил: tmblog8 | Дата: 04.11.2020 | Комментарии (0)

При необхідності керування положенням валу електродвигуна або вихідного валу механізму, енкодер підключається до зовнішнього програмованого логічного контролера (ПЛК), а з цього контролера подається сигнал завдання за швидкістю на перетворювач частоти.

Ця система керування є досить популярною, проте вона має декілька суттєвих недоліків:

  • необхідність наявності двох високочастотних входів для передачі поточного положення в ПЛК;
  • невисока точність позиціонування внаслідок великої похибки відпрацювання сигналу завдання за швидкістю перетворювачем частоти;
  • ускладнена процедура налаштування регулятора положення при швидкій зміні сигналу завдання за положенням внаслідок впливу динамічних властивостей самого двигуна.

Іншим підходом є використання спеціалізованих перетворювачів частоти, що забезпечують керування положенням асинхронного двигуна із інкрементальним енкодером. Особливістю цих перетворювачів є програмна реалізація трьохконтурної системи підпорядкованого керування координатами електропривода, а саме положенням, швидкістю та моментом двигуна. Наприклад, у перетворювача частоти 8400 Vector Highline від компанії Lenze така система керування наглядно представлена при підключенні до ПК у програмному забезпеченні L-force Engineer за допомогою адаптера інтерфейсів.

Мои статьи | Просмотров: 136 | Добавил: tmblog8 | Дата: 28.10.2020 | Комментарии (0)

Схема керування пуском асинхронного двигуна з фазним ротором у функції часу

Мои статьи | Просмотров: 199 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

Схема керування асинхронним електродвигуном у функції шляху

Мои статьи | Просмотров: 135 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

Схема реверсивного керування асинхронним електродвигуном

Мои статьи | Просмотров: 190 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

Схема нереверсивного керування асинхронним електродвигуном

Мои статьи | Просмотров: 168 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

Структурна схема МПС

Мои статьи | Просмотров: 160 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

Схема системи ТПН-Д з підлеглим регулюванням

Мои статьи | Просмотров: 132 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

Схема динамічного гальмування двигуна постійного струму паралельного збудження у функції ЕРС

Мои статьи | Просмотров: 256 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

Схема динамічним гальмуванням

двигуна постійного струму паралельного збудження у функції часу

Мои статьи | Просмотров: 117 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

Схема керування пуском двигуна

постійного струму паралельного збудження у функції струму

Мои статьи | Просмотров: 133 | Добавил: tmblog8 | Дата: 23.10.2020 | Комментарии (0)

1-19 20-38 39-57 58-76 77-78