MENU
Главная » Статьи » Мои статьи

Типові схеми лабораторних стендів для дослідження характеристик ДПСПЗ

Типові схеми лабораторних стендів для дослідження характеристик ДПСПЗ наведено нижче:

Живлення від мережі змінного струму на стенд подається включенням рубильника П1. Паралельно рубильнику підключений однофазний регулятор напруги РНО. З метою випрямлення змінної напруги використовується діодний міст Д, який підключається до РНО за допомогою магнітного пускача К1. Живлення на його котушку К1 подається від рубильника П1 після натискання кнопкового вимикача ПК1, при цьому пускач спрацьовує і його силові контакти К1, включені послідовно з випрямним мостом Д, замикаються. Для відключення випрямного моста і, відповідно, регулятора напруги РНО, використовується кнопка СК1.

Для підключення до діодному мосту обмотки якоря і обмотки збудження використовується магнітний пускач К2 з кнопками включення ПК2 і відключення СК2. З метою шунтування обмотки збудження використовується регулювальний опір Rшв, який підключаться за допомогою вимикача В1. Для вимірювання струму в коло збудження включений амперметр А2, а коло двигуна – амперметр А1.

Для вимірювання струму в колі шунтуючого опору якоря Rшя використовується амперметр А3, причому опору Rшя підключається за допомогою вимикача В2. Напруга, що підводиться до двигуна, вимірюється вольтметром V1, а напруга на якорі – вольтметром V2.

Вимірювання частоти обертання здійснюється спеціальним датчиком швидкості обертання, що складається з тахогенератора змінного струму і вольтметра, отградуированного в об / хв.
Як навантаження двигуна застосовується електромагнітне гальмо ЕМТ, яке складається з провідного сталевого диска (Д), жорстко закріпленого на валу випробуваного двигуна, магнітної системи з обмоткою збудження гальма (ОВТ) і вантажу. Магнітна система, обмотка збудження, вантаж і покажчик розташовані на підшипниках, встановлених на станині, причому обмотка ОВТ живиться постійним струмом. Для регулювання величини струму обмотки збудження ЕМТ використовується потенціометр R. Принцип дії ЕМТ зводиться до наступного. Магнітне поле, створене обмоткою збудження, перетинає диск гальма і в ньому індукуються вихрові струми. Ці струми, вступаючи у взаємодію з полем збудження гальма, створюють гальмівний момент, що приводить до повороту магнітної системи ЕМТ і покажчика, що показує величину моменту в кгм. Змінюючи величину струму, що протікає по обмотці збудження ОВТ гальма, змінюють навантажувальний (гальмівний) момент на валу двигуна.

Категория: Мои статьи | Добавил: tmblog8 (12.11.2020)
Просмотров: 245 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
avatar