Закінчена конструкція гідроприводу, навантаженого силою F гідроциліндра здійснюючого рух в обидва боки, представлена на рис. 1.
![](/_pu/0/83721558.jpg)
Переваги гідроприводу:
- можливість створення великих передаточних чисел і безступінчастого регулювання швидкості та зусиль у широкому діапазоні;
- висока питома потужність - мала маса, яка приходиться на одиницю потужності, що передається, складає не більше 1,2...2 кг на 1 кВт;
- мала інерційність, що забезпечує швидку зміну режимів роботи (пуск, реверс, зупинка); момент інерції рухливих частин гідродвигунів в 5...6 разів менше моменту інерції рухливих частин електромашин такої ж потужності;
- можливість простого і надійного запобігання гідроприводу та ма- шини від перевантажень за умови заданого силового режиму роботи;
- спрощення кінематичних ланцюгів, тобто можливість передачі зусилля або крутного моменту в будь-яку точку машини та отримання руху робочих органів у потрібному напрямку без застосування коробок передач, валів, тросів і інших елементів трансмісії;
- простота перетворення обертового руху в поступальний і навпаки;
- легкість керування.
Недоліки гідроприводу:
- транспортування енергії пов'язане із втратами, значно перевищуючими втрати в електропередачах;
- вплив забруднення робочої рідини на надійність і довговічність роботи гідроприводу;
- вплив експлуатаційних умов (температури) на характеристики гідроприводу;
- зниження ККД за рахунок внутрішніх і зовнішніх витоків робочої рідини, які збільшуються по мірі виробітку технічного ресурсу;
- підвищена пожежонебезпека при застосуванні горючих робочих рідин.
|