MENU
Главная » Статьи » Мои статьи

Новини електропривода

Перетворювачі Lenze серії і550 розроблені для двигунів загальнопромислових механізмів. Вони складаються із силового блоку необхідної потужності та плати керування з функціоналом, необхідним для вирішення певної технологічної задачі. При цьому силові блоки є змінними і при необхідності можуть бути підключені до плати керування без переносу параметрів.

Існують наступні версії плат керування, відповідно до їх функціоналу:

  • Standard I/O без інтерфейсу;
  • Application I/O без інтерфейсу;
  • Standard I/O із CANopen;
  • Standard I/O із Modbus RTU;
  • Standard I/O із Modbus TCP;
  • Standard I/O із IO-Link;
  • Standard I/O із PROFIBUS;
  • Standard I/O із EtherCAT;
  • Standard I/O із PROFINET;
  • Standard I/O із EtherNet/IP;
  • Standard I/O із POWERLINK.

Усі плати розширення з інтерфейсами містять на борту високочастотні входи для підключення енкодерів із вхідною частотою до 100кГц. Сигнал за положенням з цих входів формується в параметрі перетворювача Р700:003 і може передаватись у зовнішню систему керування за допомогою використовуваного інтерфейсу. Також, за допомогою цього ж інтерфейсу в перетворювач передається сигнал завдання за швидкістю. Отже, фактично, регулятор положення буде відпрацьовувати завдання з тактом квантування близько 1мс, що повністю визначається інерційністю обробки сигналу загальнопромисловим контролером.

Підвищення продуктивності обладнання в промисловості ставить нові задачі до електроприводів змінного струму з використанням перетворювачів частоти (ПЧ). Крім того, необхідність зменшення собівартості вузлів електроприводу призводить до необхідності заміни сервосистем простими АД із простими датчиками зворотного зв’язку (енкодерами).

Так, при необхідності керування положенням валу електродвигуна або вихідного валу механізму, енкодер підключається до зовнішнього програмованого логічного контролера (ПЛК), а з цього контролера подається сигнал завдання за швидкістю на перетворювач частоти.

Ця система керування є досить популярною, проте вона має декілька суттєвих недоліків:

  • необхідність наявності двох високочастотних входів для передачі поточного положення в ПЛК;
  • невисока точність позиціонування внаслідок великої похибки відпрацювання сигналу завдання за швидкістю перетворювачем частоти;
  • ускладнена процедура налаштування регулятора положення при швидкій зміні сигналу завдання за положенням внаслідок впливу динамічних властивостей самого двигуна.

Іншим підходом є використання спеціалізованих перетворювачів частоти, що забезпечують керування положенням асинхронного двигуна із інкрементальним енкодером. Особливістю цих перетворювачів є програмна реалізація трьохконтурної системи підпорядкованого керування координатами електропривода, а саме положенням, швидкістю та моментом двигуна. Наприклад, у перетворювача частоти 8400 Vector Highline від компанії Lenze така система керування наглядно представлена при підключенні до ПК у програмному забезпеченні L-force Engineer за допомогою адаптера інтерфейсів.

 

Категория: Мои статьи | Добавил: tmblog8 (25.06.2021)
Просмотров: 154 | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
avatar