17:58 «Родзинки» міжнародного досвіду: фінансування ПТНЗ в Данії | |
Із аналізу розвитку ПТНЗ європейських країн можна зробити висновок, що державний бюджет – не єдине джерело їх фінансування. У країнах з успішною реформою ПТНЗ представники відповідних навчальних закладів, місцевої влади, місцевого бізнесу та промисловості ведуть активний діалог. Усі сторони зацікавлені в розвитку професійно-технічної освіти, визначаючи, які професії потрібні і що потрібно розвивати. З метою більш ефективного використання ресурсів застосовується злиття закладів професійної освіти для створення великих навчальних центрів. У Данії, наприклад, здійснили об’єднання центрів із підвищення кваліфікації при Міністерстві праці та традиційних професійних коледжів, підпорядкованих Міністерству освіти, і на їхній базі утворили великі навчальні заклади під егідою Міністерства освіти. Подібний підхід був застосований і в Естонії. Там відбулася реорганізація мережі закладів професійної освіти і навчання з метою створення великих центрів професійної підготовки. За кордоном підприємства співпрацюють з училищами за допомогою програм учнівства та податкових пільг, залучаючи до виробництва необхідних спеціалістів.
| |
|
| |
| Всего комментариев: 0 | |
