MENU
Главная » 2017 » Октябрь » 24

Із аналізу розвитку ПТНЗ європейських країн можна зробити висновок, що державний бюджет – не єдине джерело їх фінансування. У країнах з успішною реформою ПТНЗ представники відповідних навчальних закладів, місцевої влади, місцевого бізнесу та промисловості ведуть активний діалог. Усі сторони зацікавлені в розвитку професійно-технічної освіти, визначаючи, які професії потрібні і що потрібно розвивати. З метою більш ефективного використання ресурсів застосовується злиття закладів професійної освіти для створення великих навчальних центрів.

У Данії, наприклад, здійснили об’єднання ц ... Читать дальше »

Просмотров: 418 | Добавил: tmblog8 | Дата: 24.10.2017 | Комментарии (0)