Дистанційне навчання, у порівнянні з традиційним, передбачає постійну роботу з гаджетами. Не лише діти, але й педагоги змушені не одну годину висиджувати перед екранами комп'ютерів. Чи існує регламентована кількість часу, яку учасники освітнього процесу мають проводити за гаджетами й чи має педагог отримувати за ці години додаткову оплату?
На думку директора НВК Олександра Чучаєва за довготривалу роботу з гаджетами, педагогам повинна бути певна доплата. Викладач не робот. Якщо є академічна свобода, яка передбачає проведення педагогами онлайн-уроків у синхронному режимі, значить педагоги можуть подбати про те, щоб ці 30% часу були феєричними. Інші ж 70% повинні бути спокійними, для того, аби заглибитись у тему та виконання завдань р
...
Читать дальше »