06:00 Як створити мотивацію до навчання | |
1. Дати студентам право на свою власну думку, яка може відрізнятися від думки педагога-експерта. Якщо студенти щодня копіюють педагога, його систему приорітетів тощо, то їм важко стати відповідальними та навчитися робити зважений вибір. 2. Навчити студентів – що їхні прізвище та ім'я – це теж бренд. І підписуючись під розв'язком задачі, наприклад, вони ставлять свій бренд – знак якості. Доможіть їм підвищити стандарти цієї якості. 3. Починайте та закінчуйте урок мотиваційно, так щоб підкреслити обдарованість кожного з них. 4. Допоможіть студентам побачити, як працюють експерти високого рівня, в тій галузі, в якій ви їх навчаєте. Якщо ви викладаєте фізику – покажіть останні досягнення в цій сфері. Підніміть стандарт якості. 5. Давайте кожному студенту персоналізований фідбек. У той спосіб і в тій формі, і в той час, коли він буде правильно сприйнятий. Робіть це регулярно і відмічайте прогрес. 6. Частіше нагадуйте студентам про великі цілі та мотивуйте їх мислити стратегічно. Навчіться пов'язувати цілі навчання з власними цілями та цінностями студентів. 7. Використовуйте горизонтальну підзвітність та мотивацію у групі. Робота в парах та в малих командах дуже важлива – це дає і впевненість, і конкурентноздатність, і самоефективність. Когось мотивує педагог, когось батьки, хтось вмотивований своїми цілями, когось мотивують свої друзі. Ми всі різні й студенти також. 8. "Забути" про школу. Чим більше щось "пахне школою", тим менша ймовірність отримати найкращого генія від студента. Це не означає, що в школі це неможливо, але студенти – особливо старша школа та ВУЗ – думають про школу інакше, ніж вчителі та батьки. 9. Чим більше особистих і справжніх причин для навчання, тим більше шансів побачити найкращий результат у цього студента. 10. Зробіть цікавість, радість та пристрасть важливими "валютами" у вашій групі. Заохочуйте їх, підкреслюйте, дякуйте тим, у кого вони є. Придумайте щось, щоб спонукати всіх переживати ці емоціїї та відмічати їх в інших. | |
|
Всего комментариев: 0 | |